Natten går tunga fjät – the pärlplatte way

Så idag började vi.

November ägnar jag mig gärna åt diverse julförberedelser och detta har jag tänkt på länge. 


Vi har pärlat ett lååångt luciatåg – och Melina är inte färdig än… Hon härmade mig snabbt och gjorde snart egna varianter. Jag gillar hennes pepparkakstjej med snetoffs skarpt. 

Där finns lucior, tärnor, stjärngossar, tomtar och pepparkaksgubbar. Det blev riktigt mysigt tycker vi. Nu ska vi bara klura på hur de ska stå upp. Säg till om du har nån bra idé!

Nu följer bilder på dem en och en ifall du vill göra en där hemma:

Kommentera

