Always on top

20140121-232321.jpg

I helgen hade jag ett par riktiga lågenergidagar. Jag var ändå med kören hela söndagen för att sjunga ger mig energi på ett fysiskt sätt. Jag vet inte hur det fungerar. Jag bara lutar mig tillbaka och låter det hända. Det är så skönt ibland. Vi sjöng i domkyrkan. Otroligt häftigt! Jag ska lägga upp en ljudfil här så småningom.

Nu när jag jobbar träffar jag ganska mycket folk om dagarna. Och jag vet inte om jag inte riktigt acklimatiserat mig än, men ”Hur är det?”-frågan har jag fortfarande svårt att balansera. Det är lite klurigt att lista ut på vilken nivå jag ska lägga svaret.
– Bra.
– Det rullar.
– Jag är trött idag.
– Var är vilorummet?
– Kom och ta mig långt härifrån.
Svaret beror på skrik- och sömnkvoten.
Men jag lär mig nog.
Egentligen är nog ingen intresserad av hur mycket sömn jag fått. Ha ha. Lika bara att ta fasta på de två första och spara resten till den innersta kretsen. 🙂

Kommentera

