Sista dagen som föräldraledig på heltid. Typ.

20140101-183612.jpg

Idag har varit en något trött dag. Fast i morse studsade jag ur sängen för att gå på gudstjänst i domkyrkan. I egenskap av fotograf smygstartade jag jobbandet lite. Så roligt det var att se så många fina människor och veta att jag ska jobba med dem.
Samtidigt är det vemodigt att inte få vara hemma hos familjen. Men den här gången vet jag att det går bra. Med Melina var jag mer nervös.

Sov så gott! Det ska jag!

20140102-004207.jpg

Kommentera

