Gott nytt år – med årets 77 frågor

Äntligen fick jag till detta som jag funderat på hela året. Årets enkät! Massa spännande frågor som Melina ska ge ännu mer spännande svar på. Jag är jättenyfiken! Sen är ambitionen att fortsätta göra det en eller två gånger om året. In i en pärm och vi har världens årsbok!

Eftersom detta är allra första versionen (som är mycket snabbt ihopknåpad) kan det säkert finnas förbättringsmöjligheter. 🙂 Men vi får testa frågorna och se vad som går hem och inte. Det finns plats för ett par egna frågor om man hittar några sådana. Och jag la dem på tre papper så att man kan skriva ut och använda så många som man känner för. Man bestämmer ju själv när det passar att göra det. Till nyår, födelsedagen, midsommar eller då och då. Ladda ner filen här nedanför.

Jag tänkte att vi också ska göra en årstankekarta. Med allt som har hänt 2013. Återkommer om hur det blir. Imorgon blir det fest! Då ska vi baka och Melina ska få vara uppe så länge hon vill. Hon är mycket spänd inför detta. Och fyrverkerierna. Hon har frågat om hon har missat dem i flera dagar nu.

Gott nytt år!

Här kan du ladda ner en pdf med årets frågor så du kan skriva ner årets svar.

Intervju

Intervju2

Intervju3

Kommentera

