Små väldigt mjuka armar får man liksom aldrig nog av.

20130414-203600.jpg

Så går alla timmar, alla dagar, alla veckor… Oj oj. Jag tittade efter och såg att jag bloggade väldigt lite första månaderna med Melina. Nu minns jag varför. Det är knappt, KNAPPT, att man orkar tänka när hjärnan får regelbundna doser med skrik. Nu planerar jag dop och det är precis så det går. Kan säga att jag bytte tio bajsblöjor och gjorde sex flaskor mat igår. Tur att Stefan lagade mat. Men det går ändå framåt. Nu vänder sig Viola till mage med finess och tar sig upp på armbågarna. Och hon håller i en skallra och leker med den. Coolt!

För dig som vill se lite mer av vår vardag finns jag även på Instagram. Ordmagi heter jag där. En del av de bilderna hamnar på Facebook men inte alla.

Kommentera

