Att toppa Google med påskbrev

20130327-233356.jpg

Igår slogs rekordet för visningar på den här bloggen. Idag var ökade rekordet med 300 visningar! Det är påskrush här! Varför undrar du kanske?

För ett tag sen såg jag att antalet visningar på bloggen här började stiga. Kul tänkte jag. Särskilt ett speciellt inlägg var välbesökt. Ett där jag lagt upp gratis påskbrev länkade från andra bra källor på internet. Till slut googlade jag det för att se var i ordningen av sökresultat jag hamnade.

20130327-235419.jpg

Dra mig baklänges på en liten kärra!
Min blogg ligger på första plats på Google när man söker på ”påskbrev”. Utan att jag egentligen gjort något alls har jag lyckats med något som många betalar grova pengar för att uppnå!
Det är jätteroligt! Med tiden hoppas jag kunna publicera mer påskpyssel så det finns lite mer matnyttigt. Kanske rita lite egna påskbrev också. Men det får bli i en annan tid då jag orkar tänka lite mer. Tills dess får ni ha en riktigt glad påsk!

Kommentera

