Vår i luften tror jag

20130309-164331.jpg

20130309-164519.jpg

Vilken vacker dag! Solen värmde så skönt ute! Viola äter igen! Sen sov hon flera timmar i vagnen ute.

Den här veckan började i Mellerud. På onsdag åkte vi hem. Men skriktimmarna har varit ovanligt många den här veckan. Min hjärna är trött. Bilder från Mellerud kommer om ett tag.
Det är inte utan att jag avundas min vän som är i Thailand just nu. Dock är jag tacksam för det jag har. En fin familj med duktiga barn som sov till nio imorse. Det är inte dåligt det. Det lilla barnet har dessutom ätit som hon ska idag. Himla skönt! Och det stora barnet kan tack vare isen tillfälligt komma upp på gungan själv. Om nu bara förkylningen kunde släppa istället för att bli värre imorgon…

Kommentera

