En helt vanlig lördag, nästan

20130302-210342.jpg

Mornarna är lite lugnare när Melina inte är hemma. Idag väckte Viola mig och somnade sen om medan jag var på toa. Hon tyckte väl att det var trångt i sängen.
Bilderna här uppe tog vi på morgonen sen och Stefan tycker Viola liknar mig när jag var liten på den vänstra. Jag håller nog med honom.

20130302-210633.jpg

20130302-210822.jpg

Frampå eftermiddagen drog vi in till stan. Viola fick duscha med mig och blev jättetrött. Så medan hon sov fyra timmar (det händer typ aldrig) hann vi gå på stan i lugn och ro och till och med äta mat ute! Duktig tjej! Sen vaknade hon och var väldigt hungrig. 🙂

20130302-211340.jpg

Imorgon åker jag och Viola till Mellerud för att piratkrama den här fina prinsessan. Vi saknar henne mycket! Hennes energi och bus, prat och gos. Det jag uppskattar att slippa är barnprogrammen. Faktiskt. Men imorgon får jag hålla om henne! Hurra!

Kommentera

