Vackert snöigt

20130207-235903.jpg

20130207-235910.jpg

Idag har det snöat så mycket att jag fått sopa av bilen tre gånger. Töligt! Men jag får hålla med om att det är bra mycket roligare ute med snö än utan. Melina och tre andra barn på dagis hade rullat ner för backen igår och kiknat av skratt helt täckta av snö… Det hade jag velat se. Det lät härligt!
Viola sov medan vi var ute och tittade förskräckt på snön när hon vaknade.
– Vad är det här?! Jag stannar här under filten jag.

Kommentera

