En hollywoodfru som katten släpat in

20130128-092615.jpg

Man brukar ju säga att man känner sig som nåt katten släpat in.
Idag tror jag katterna först torterat, dödat och sen släpat in en hollywoodfru…

Så kan det gå när man är desperat och tar varje chans till att få duscha. Även om det är på kvällen. Tur att det går att tämja med lite vatten.

Annars passar looken hur jag känner mig idag. Jag försökte verkligen hålla på mina principer när det gäller det här att det är natt på natten. När det är svart ute. När alla andra sover. Det höll inte Viola med om. Hon ville ha nåt – testade med allt – och låg och småflämtade så där som hon gör när hon inte är nöjd. I två timmar. Men jag gav mig inte. Halv fem är det inte morgon. I alla fall inte i det här huset.
Halv åtta tog vi sats för att åka på babymassage. Så ringde de och sa att massagen var inställd. Sååå skönt just idag faktiskt…

2 thoughts on “En hollywoodfru som katten släpat in

Kommentera

