Hur man fördriver en dag snabbt som attan

20130118-223551.jpg

20130118-223559.jpg

20130118-223610.jpg

Idag började vi med att vakna halv nio. Lagom tid faktiskt. Sen ställde vi det vackraste vi har på bordet och åt frukost. Melina fick sitta bredvid. Hon är lite stor…
Vi tog en tur på köpingen och Bloms och jag hittade ett babygym till överkomligt pris.
Sen kom Simon och Sara och hälsade på och åt lite sen lunch. Himla trevligt att träffa dem!
Sen fördrev vi eftermiddagen och kvällen med att spela spel och testa gymet. Det är alldeles mjukt så man kan inte göra sönder det eller slå sig på det. Perfekt! Och skakar man i ena änden skakar allt! Men Melina tyckte att det passade bättre som tält…
Sen fick Viola bada, en inte alltför omtyckt tillställning. Hon var ganska vresig på eftermiddagen. Hon längtar nog efter pappa. Melina var också vresig. Hon hoppade omotiverat raklång på min väska det sista hon gjorde innan sängdags och jag blev sååå arg! Tänk om jag hade haft kameran i där liksom! Suck…
Förutom detta har jag ammat och matar med flaska fyra gånger. Det var tur att jag inte hade hand om maten för då hade ingen fått nåt. Ha ha!
Nu har jag haft en halvtimme ”ledigt” och det är dags att väcka det mindre barnet för mat inför natten.
Det är verkligen fullt upp hela hela tiden. Tack Melina, för att du ändå sköter dig själv så himla bra. Några sammanbrott då och då får jag ta. Imorgon ska vi åka hem till oss!

Kommentera

