Att inte ha några rutiner what so ever…

20130110-235611.jpg

20130110-235620.jpg

20130110-235814.jpg

Idag har vi gjort vårt första offentliga deltagande. Tyvärr på en begravning. Det var en fin stund och Viola skötte sig ganska bra. Skulle plötsligt ha mat mitt i allt men skrek inte i alla fall.
Den här veckan har jag sett många skriva hur skönt det är att komma tillbaka till vardagens rutiner. Det hade jag också tyckt måste jag väl erkänna. Viola har inte visat tillstymmelse till tendens att skaffa sig några rutiner. Varje dag är olika. Även om det hjälper att gå upp så Melina är på dagis i tid. Dock känns det som om bara det tar halva dagens energi. Hoppas det sätter sig så småningom så jag orkar med mer än bara sova när jag kan och fixa mat. De balsala behoven går ju först men det blir himla tråkigt i längden.
Nu sover hon på min mage och det blir spännande att se om jag kan lägga ner henne utan att hon vaknar och ska snutta hela natten. Puh…

Kommentera

