God julmorgon!

20121224-093139.jpg

Efter en skön natts sömn äter vi lite skinkmacka i soffan. Tomten hade lämnat två paket under Melinas gran så dagen började bra. 🙂
Jag är så tacksam att det inte kom mer snö än det gjorde. Nu inväntar vi mormor och morfar så vinkande fira lite jul. De är modiga som kommer hem till oss som hostar och snörvlar allihop. Vi är just nu en ganska risig hoper. Det är nog bebisen som är friskast just nu.

Igår bar en lite väl spännande dag. Jag var på kontroll av blodtrycket och då ville läkaren sätta igång mig på studs för att det var högt. Nu?! Genast?! Hjälp!!!
Men eftersom jag var tokförkyld och knappt hade sovit bad jag att få vila igen och då gick det ner tack och lov. Jag skyndade mig därifrån så de inte skulle ångra sig. Idag mår jag mycket bättre. Jag fick ju sova gott inatt. Om medicinen jag behöver för att må bra bara är sömn kan jag ju faktiskt fixa det ganska lätt. Skönt när diagnosen är så enkel. Nu får vi se hur länge bebisen håller sig på plats. Den är så välkommen så!

Kommentera

