Grattis mormor!

20121126-004610.jpg

20121126-004619.jpg

20121126-004629.jpg

Idag fyller min kära mor 60 år! Stort grattis säger alla vi på Hammarö!
Vi har varit och firat henne hela helgen. Pyntat, lagat mat och lekt. Jag pyntade (lite grann i alla fall), mamma lagade mat och Melina lekte…
Och sen kom det ju massa gäster också förstås.
Hoppas du får en fin dag idag också!

Av Melina fick hon lite småsaker (Ms favoritgrejer all time) och av oss fick hon ett smycke och T-shirten hon har på bilderna. Den är ett äkta Melina- original. Den första i sitt slag. Morfar fick en mugg med samma bild på.

För tio år sedan såg livet helt annorlunda ut. Då firade vi mamma i bowlinghallen. Tjena vilken märklig träningsvärk jag hade efter det. Jag har aldrig bowlat så mycket på en dag och sen fick jag världens bihåleinflammation.
Men då var jag bara 22. Nu är jag 32, har familj, hus, två bilar, ett barn som avgudar sin mormor och ett till på gång. Det är så häftigt vad tiden kan åstadkomma om vi bara tar det lugnt.
Grattis igen mor! Tack för att du är du!

Kommentera

