Tänk att man vänjer sig så fort…

20121110-133857.jpg

Jag tog läkarens råd på allvar och har vilat mycket nu i två dagar. Så imorse när jag gick upp var jag praktiskt taget smärtfri. Men så har vi grejat idag, burit återvinning och fixat gardiner, och pang så kom det onda tillbaka. Det kom nästan som en chock. Jag tycker ju att jag borde vant mig så jag är förberedd men nej nej. Nu är det fogarna som gör mest ont. Sammandragningarnaom gör ont har jag inte haft idag. Och jag kan tänka mig att sammandragningarna kommer som en reaktion på när jag har ont hela tiden. Så det blir korta stunder av aktivitet så jag håller dem på avstånd. Mormor är här så sen ska jag sitta och titta på när de andra bär upp och ner saker från vinden.
Här görs inte många kilometer i taget…

Kommentera

