Lite oväntat… Verkligen…

Idag berättade jag för Melina att jag hade en överraskning i bilen. På vägen från dagis till bilen frågade jag henne vad hon trodde det var.
– Det vet inte jag, sa hon.
– Vad hoppas du att det är då?
– Ehh.. Ehh… En trumpet!

Okeeeejjj. VAR kom det ifrån? Jag visste inte ens att hon visste vad en trumpet är. Och jag och Stefan kom överens om att vi väntar några år med såna instrument.
Så var det en trumpet? Nej, men en fin blå sparkcykel som hon invigde så snart vi gick ur bilen. Och den låter inte riktigt lika mycket som en trumpet…

Kommentera

