Dags för en ordentlig dos Kirk

Den 4 november är det dags! Då, klockan sju, blir det gospelröj i Filadelfiakyrkan! Äntligen får jag njuta av Kirk live igen. Det är fyra år sedan. Jag längtar redan…

Längst fram på första balkong har jag bokat biljett till mig och runt ikring till fem andra. Längst ut också, så jag kan springa på toa tolvhundrafemtiosex gånger, om jag vill.

Till och med hotellrum är bokat! Frågan är nu om jag vågar åka buss eller tåg eller om bil är bästa alternativet… Vi får se.

Kommentera

