Vilken fantastisk födelsedag! (Bildbomb!)

Är det mitt födelsedag idag? frågade Melina trött igår morse. Jag fick säga att jag inte riktigt visste utan måste fråga Stefan. Så vi hade tid att hämta paketen ju!
Sen gick hon och tittade i dörren för att se om det kom någon. ”Det kommer ingen” hörde jag många gånger kan jag säga. Men hon sysselsatte sig ganska bra med sina presenter.

Så äntligen kom kusinerna med föräldrar. Och farfar. Och mormor och morfar. Då var livet härligt! Kolla in den tjusiga tårtan mormor gjorde! Men när vi sjöng för henne så blev det lite läskigt och hon klängde mest på mitt ben. Och tjena vad paket hon fick! Massa fina saker som hon omsorgsfullt öppnade och tittade på. Det är nästan mer än hon kan greppa men vi får ta en sak i taget. Det är ju roligt när de räcker fler dagar än en.

Jag brukar ta lite bilder på Melina på hennes födelsedag men igår väntade jag lite lite för länge så det gick så där. Men några fina blev det.

Vi avslutade dagen med lite korvgrillning och när klockan vad 20.45 tog vi kort på oss tillsammans. För att komma ihåg tiden hon föddes. Jag hoppas innerligt att nästa barn inte föds mitt i natten för jag har ingen lust att gå upp 3.11 bara för att fota. Ha ha! Då får jag nog ingen med mig…

Det blev en riktigt fin dag! Melinas sista födelsedag som ensamt barn. Alltså måste det bli dubbelt så roligt nästa år. Men vi är så tacksamma att hon kom och gjorde oss till en sån fin familj! Hon är det bästa vi gjort! Även om man trampar på små små saker ganska ofta… Kramarna är obetalbara! Skratten också.

Kram på dig älskade Melina!

 

2 thoughts on “Vilken fantastisk födelsedag! (Bildbomb!)

  1. Ha ha, Elvin är född 04.30, så vi gjorde inte den grejen! 😉

    Vilka härliga bilder, och det verkar som att ni gav Melina en underbar födelsedag! Kram!

Kommentera

