Både ljud och bild från Mellerud

20120627-224033.jpg

20120627-224042.jpg

Idag skypade vi med Melina. Men hon har lite svårt att sitta stilla. Men som vanligt la datorn ner. Så vi testade att skypa via telefonerna istället. Vi vet sen förut att bilden från min telefon är bra. Men nu tänkte jag visa dig mamma, hur vår bild var. Lite otydlig alltså. Nästan som tecknad film.
Men ändå är det så skönt att se henne. Problemet är bara att jag så gärna vill krama om henne… Men på fredag ska jag hämta hem henne igen. Då blir allt som det ska vara igen. Jag längtar.

One thought on “Både ljud och bild från Mellerud

  1. förlåt min dåliga telefon men den kan inte bättre. klart allt är bättre i verkligheten då känns kramen allra bäst.

Kommentera

