Så var vi alldeles ensamma hemma

20120624-181425.jpg

20120624-181444.jpg

20120624-181436.jpg

20120624-181457.jpg

Så har mormor hämtat det värdefullaste vi har. Vi tog lunch och en glass på stan. Och Melina tyckte att tåget skulle åka NU! Jag hjälpte till att bära in väskan men till slut tyckte hon att jag skulle gå. Hon ville ju åka så hon kunde få sina apor. Tåggodiset alltså.

Hon lär ha det ruskigt roligt! Det tror jag absolut!
Vad ska vi göra undrar du kanske? Tja, ikväll ska vi få på bio och sen ska jag jobba och Stefan storstäda hela veckan. Puh. Jag beundrar honom för att ta på sig så stora projekt.

Kommentera

