Dimman lättar långsamt

20120617-092316.jpg

Lördagen var ingen bra dag. Mera som att jag skulle dra något gammalt över mig och komma fram när jag är frisk. Blä. Snuvan och hostan blev bättre med dagen.
Idag är det lite lättare i huvudet men kroppen är väldigt matt. Melina sitter i en vattenpöl och jag njuter av den friska regnfräscha luften. Ahh…

Jag har bara nyst åtta gånger idag. I rad. Tror det är min mors gener som slår igenom. Så det blir en lugn dag men vi ska nog klara av den. Stefan hade feber igår så jag hoppas han mår bättre idag också.

Kommentera

