Glad sommar mina fina körkompisar!

20120530-202712.jpg

Igår hade vi sommaravslutning med Gospel Groove Company – min kära kör!
Vi brukar ha knyt när vi har avslutning och den här gången blev det större buffé än någonsin eftersom vi var så många! Blir vi fler får vi duka två långbord! Det känns så bra att alla känner sig så hemma och delaktiga.

20120530-203119.jpg

Den andra timmen igår sjöng vi så taket lyfte. Några låtar spelade Anders på men de flesta sjöng vi till skiva som vi gör när vi övar. Men det rockar ändå!

Amazing och My desire

Smile

Perfect praise

More like him

Vi fick många fina lovord efter gudstjänsten i söndags. Någon sa att kören aldrig hade låtit så bra! Det håller jag med om. Stefan var snäll och filmade oss då och jag ska lägga upp filmerna så småningom. Det tar lite tid.

Ha en fin sommar nu allihop! Jag ska lyssna på mina inspelningar och njuta av vår musik!

Kommentera

