Fotosession: I solen med Elvin, Sixten och Hanna

Idag var en fin avslutning på veckan. Jag och Melina var i Mariebergsskogen och träffade Hanna, Elvin och Sixten. Hanna och jag umgicks mycket när vi båda bodde på Kronoparken. Det känns som en evighet sen, hela tio år sedan, men ändå var hon samma goa tjej. Lugnare och tryggare tror jag och det är roligt att se att hon och frugan har en sån fantastisk guldklimp till kille! Visst är han söt! Man vill ju inget annat än att gosa med de där mjuka kinderna… Han älskade att gunga och smällde av skrattsalva efter skrattsalva. Och grus var gott.

Melina och Sixten hade det roligt ihop också. De lekte, fikade och plaskade så att åka hem var inget alternativ. Vi fick dra dem därifrån.

Det har inte blivit så mycket bloggat den här veckan. Jobbet står mig upp i halsen eftersom det hela tiden kommer akutgrejer som måste fixas GENAST! Jag hoppas det lägger sig nästa vecka. Den här värmen plus allt jobb får mig att krokna. Men än finns det lite energi kvar. Den går till fest och sång den här helgen. Jag fotade en familj i veckan så några bilder på dem ska ni också få se.

Men först mer på han den söte och company!

 

Kommentera

