Det är mycket nu

Trött, ja trött, så trött.

Det är vad jag är just nu. Dagarna räcker inte till för det som fyller dem. Hela tiden kommer det så mycket nya grejer så jag inte vet vad som ska göras först. Det här med att sommaren snart är här tog mig på sängen. Maj är en månad med få arbetsdagar och det märks verkligen. Jag får verkligen jobba häcken av mig. Tur att vi har sovmorgon imorgon. En halvtimme…

Till råga på allt ser det ut som vi får byta bil. Det passar ganska bra eftersom det är bra att byta i samband med besiktningen men det är ytterligare en sak som rullar runt i skallen och suger energi. Vi får se om det blir storshopping på fredag.

Nej, dags att skriva klart det sista. Jag behöver verkligen sova nu.

Kommentera

