Premiär för korvmacka!

Imorgon kommer hon äntligen hem igen. Nästan en hel vecka har hon varit borta. Mer än någon gång tidigare… Det verkar ha gått bra. Hon har till och med lärt sig äta ett nytt pålägg – korv! Det var ett tag sen vi provade något annat. Inte ens ost har dugt åt fröken sista tiden. Men nu efter sjukdomen kanske maten smakar extra gott.
På måndag är det dagis som gäller igen. Hon har ju inte varit där mycket på ett tag nu. Hoppas det går bra.
Nu ska jag sova i min goa säng en natt innan hon kommer. Det var stora fluffiga kuddar på hotellet men jag var inte kompatibel med dem. Jag vaknade nedanför kudden så de fick ligga på golvet så länge. Det var inte skönt utan kudde heller. Men nu så. Nu ska jag sova gott.

Kommentera

