Trevlig valborg!

20120430-222134.jpg

Idag har vi tagit det lugnt. Tittat lite, vilat lite, ätit lite, handlat lite, promenerat lite, grejat minimalt.
Nu på kvällen fick vi en matupplevelse på Texas Longhorn. Vilket fantastiskt kött! Jag tror att det är den godaste entrecote jag nånsin ätit. Så mört och saftigt… Dit vill jag ta med min mamma och pappa. De tycker om grillat och jag tror verkligen att det skulle falla dem i smaken.

20120430-222848.jpg

Den kyliga dagen fick en fin avslutning. En vårljummen kväll med en vacker solnedgång. På bättre sätt kan man inte välkomna våren!

Kommentera

