Back to normal – finally!

20120429-210650.jpg

Idag var Melina ganska sig själv. Det är nog bara maten kvar som ska lägga sig till ro. Men en sak i taget.
Nu känner jag mig alldeles alldeles uttömd. I fem dagar har jag jobbat heltid och hela tiden varit på heltid. Jag älskar min dotter men det tar på krafterna. Jag fick ögonmigrän när vi kom hem och jag fryser trots att jag sitter under en filt med tröja på mig. Så att vi nu har två lediga dagar för oss själva känns mycket behagligt. Jag behöver det.
Det känns extra bra eftersom jag vet att Melina har det så bra hos mormor och morfar. Hon gav oss en slängpuss, vinkade och sprang sen in till leksakerna igen. Det är nyttigt med en paus från varann ibland. Det tror jag verkligen.
Imorgon ska jag nog göra mitt bästa för att göra ingenting. Eller åtminstone göra saker i väääldigt lugnt tempo.

Kommentera

