Söndagens sommarfångst

Det var familjebazar på Folkets hus här i Skoghall idag och trots att jag kom bara en timme före de stängde hittade jag en hel massa fint. Fördelen med att lägga bilder här på bloggen är att jag kan komma ihåg vad jag har packat ner i kartongerna. 🙂

20120401-233254.jpg
Lite sommarkläder hittade jag. Det har vi inte så mycket i storleken hon har nu.

20120401-233404.jpg
Baddräkt och badshorts. Och flera tunikor. Det sär super med tunikor. Är de för stora nu blir de nattlinnen. Sen klänningar, sen tunikor och sen tröjor. Super!

20120401-233551.jpg
Och så hittade jag en flytväst! För 30 kr kan vi nu åka båt till sommaren! Härligt!

20120401-233659.jpg
Sedan blev det lite playmobilgubbar. De passade perfekt i dockskåpet!

3 thoughts on “Söndagens sommarfångst

  1. Vilka fina tunikor! Mycket fina kläder har vi till Elvin, men klänning och tunika ingår inte i hans outfit. Det kan jag bli lite avis på 😉 Smart med playmobilefigurer i dockskåpet så att det blir lite blandning av figurer! 🙂 Second hand äger! 🙂

Kommentera

