Toner i huset

20120323-211459.jpg

20120323-211517.jpg

Så kom det då äntligen. Vilken känsla! Jag var riktigt nervös innan. Dels för att de dröjde med att ringa (de blev en halvtimme försenade) och dels för att de inte skulle orka lyfta det. Sånt där har jag ju ingen aning om.

20120323-211826.jpg

Nu står det på sin plats. Det passade perfekt där. Som om det har fattats här hemma. Och det har det ju på sätt och vis. Det är härligt att spela på. Vilken lyx alltså! Bara sätta sig ner och spela när jag känner för det. Jag önskar jag hade en melodi på gång så jag fick testa ordentligt. Men allt i sinom tid.

20120323-212429.jpg

Vi har redan testat ett antal barnsånger och de gick hem hos miniatyrpubliken som snabbt radades upp på notstället.

20120323-212625.jpg

Kommentera

