I påskpyntartagen

20120323-213158.jpg

Idag fixade jag lite påskris på jobbet. Lite kycklingar, harar och tuppar fick samsas med tyglöv (allergivänlig grönska!) och fjädrar. Kransen gjorde jag förra året så den var bara att hänga upp. De fina garnkycklingarna hittade jag på Gengåvan. Så söta!
Jag tog tyvärr inget kort i lunchrummet dock… Riset tog slut så jag pyntade lampan istället. Jag tror att det råder delade meningar om mitt pyntande men det blir ju lite hemtrevligt i alla fall. Och det försvinner ju snart…

Kommentera

