Framgångsrikt blufföretag

Jag är inte stolt över det. Men jag är lite stolt över dig.
Jag lurade dig igår Melina. Jo, jag vet. Man ska inte göra så. Men du är så skeptisk mot ny mat så ibland blir jag tvungen.

Jag gjorde en dubbelmacka i bitar med pinnar i – med ägg emellan!!! Du som hävdar att du inte tycker om ägg åt det faktiskt mosat med lite smör. Hurra! Gör vågen allesammans! Hittills är ju ost det enda du tolerar på en macka. Men det går alltså med detta också. Mycket mycket bra. Skitbra rentutav! Betyligt matigare kvällsmål. Detta testar vi igen.

Kommentera

