Dan före dan

20120319-211503.jpg

Så. Nu är köksbordet städat i alla fall. Måste ju ha det lite vårfint så här kvällen före. Det blir en lite annorlunda födelsedag i år. Våren har ju redan anlänt! Ingen snö någonstans, små gröna pluttar i rabatterna bland snödropparna, en och annan krokus och idag såg jag två svanar i älven! Det är lite ovant måste jag säga. Det är oftast slask i massor.
I år får jag mitt livs tyngsta present. Den är i klass med min första kamera eller min första cykel. Jag inser först nu att jag saknat det väldigt mycket. Och så vill jag att Melina ska växa upp med ett i närheten. Det är viktigt.
Så idag var jag hem till de som ger upp sitt för vår skull. Fick klappa och prova lite. Det är nästan som att hämta hem ett husdjur. Och ja, det blir ju en viktig del i vårt hem.
Tack kära ni för att vi får ta hand om denna skönhet. Vi ska vårda det med ömhet och umgås med set ofta. Tack!

20120319-213215.jpg

One thought on “Dan före dan

  1. vad mysigt det ser ut i ert kök. Vad kul det blir för er att spela piano duett. Hoppas du får en trevlig födelsedag.

Kommentera

