Fintisdag

20120306-231450.jpg

Igår hade Melina sparkcykelpremiär. Undrar om vi inte ska försöka att få tag i en sån till henne. En sån med tre hjul.

Idag var en vanlig tisdag. En mellandag. Men den sträckte på sig på slutet. Wenke ringde och sa att vi kunde spela innan kören. Nice! Väl på körens fika fick jag höra att bröllopsbilderna jag visade upp i lördags hade gjort succé hos flera stycken. Fantastiskt roligt! Sen hjälpte fina Anders mig att krydda en låt med smakrika, läckra ackord! Han har sånt tålamod med mig! När jag ger ut en skiva ska han få så många han vill ha…
Även om min middag glömdes bort och fick ersättas med en bit hushållsost blev den här dagen riktigt bra. Fast jag saknar alltid Melina så mycket såna här dagar när jag inte åker hem mellan jobbet och kören. Imorgon ska hon få en extra kram. Om hon vill ha alltså. Hon är ju lite bestämd på det där sättet.

Kommentera

