Äntligen ett vettigt användningsområde för sportbilagan

Imorgon ska vi på kalas och ikväll har jag gjort färdigt blommorna vi ska ge bort. De är vita så att födelsedagsbarnet i fråga, konstnärlig och pysslig som hon är, ska kunna färglägga dem själv. Vattenfärg kanske? Och lite glitter? Det vore kul att se hur de blev till slut.

20120225-233020.jpg

Jag funderade på vad jag skulle kunna slå i. Dem i och hittade sportbilagan. Perfekt! Lite udda och lite rosa. Av sidorna som blev över gjorde jag fler rosor. Äntligen har jag funnit ett användningsområde för sporten! Den brukar ju vi bara kasta iväg så långt som möjligt annars. Fint det!

20120225-233615.jpg

Vi kanske borde ha en liten pappersblommekurs! Någon som är intresserad?

3 thoughts on “Äntligen ett vettigt användningsområde för sportbilagan

Kommentera

