Snart är allt som det ska

20120225-002914.jpg

Nu har Melina varit hemifrån sen i tisdags. Det är så tyst och stilla utan henne här. Men hjärtat håller ihop nu. De första gångerna hon åkte var det mycket jobbigare. Men i de täta rapporterna som vi har fått verkar hon ha haft det alldeles jätteroligt mest hela tiden. Dagbarn, badhus, fika, gigantiska vattenpölar och gitarrspel kan ju i te vara annat än roligt…
Så, har jag hunnit med nåt av det jag hade tänkt göra medan hon var borta? Nja, inte direkt. Men eftersom jag varit så förkyld har det varit skönt att bara behöva ta hand om sig själv. Men jag har faktiskt gjort färdigt bröllopsbilderna och varit på teater. Två viktiga punkter.
Ikväll var vi på the Cit Cat Club och fick uppleva ”Cabaret”. Jag säger uppleva och inte se eftersom handlingen utspelade sig ute bland publiken lika mycket som på scen. Det var verkligen en nattklubb vi satt på. Görhäftigt faktiskt! Mattias var fantastisk som lite fisförnäm nattklubbsägare och det var en imponerande uppsättning alltigenom. Jag hade ju sett den förut men inte mitt sällskap de tyckte alla tre att den var jättebra! Imorgon är sista föreställningen så jag är glad att vi kom iväg.
Nu är jag ack så trött. Dags att sova så jag orkar att lufta, krama, pussa, busa och sniffa på vår tjej imorgon när hon kommer. Hon är så efterlängtad!

One thought on “Snart är allt som det ska

Kommentera

