Trevlig alla hjärtans-dag!

Den här tavlan såg jag på nätet för ett tag sedan och bestämde att en sån ska vi ha här hemma. Stefan fick den igår. Det är en bild som han tycker mycket om.

Texten tycker jag om eftersom den drar från ”jag” till ”vi”. På engelska kan ju ”you” betyda ”ni” och det är så jag läser den. ”Glöm mig – jag älskar oss”.

Bilden är högupplöst så det är bara att ladda ner och printa för den som vill.

Ha nu en fin alla hjärtans-dag och ta hand om varandra!
Själv ska jag ta hand om mig själv genom att gå och sova nu när nässprayen gjort sitt.

Kommentera

