Pulkaåkning på fattigt dagis

Fattigt på personal alltså. Just nu är det ner vikarier än ordinarie personal på Melinas avdelning. Idag hade de inte fått väg i nån vikarie för eftermiddagen. Jag undrar vad som pågår.

Melina drog runt på en pulka när jag kom. Så vi passade på att åka lite i backen där. Den är så lagom hög. Och så tog vi en liten tur i skogen där också. Så slapp jag ut mer idag…

Jag gick nämligen hem tidigare från jobbet idag. Jag mår inte bra. Ont i halsen, snorig, hostig och trött, ack så trött… Mår jag likadant imorgon stannar jag hemma. Det var ansträngande att tänka idag och då blir det inte bra. Vi får se helt enkelt. Jag ska sova en natt innan jag bestämmer mig.

Idag har bloggen varit väldigt välbesökt! Det är jätteroligt och jag blir väldigt nyfiken på vem det är som hälsar på. 🙂 Välkommen i alla fall!

Nu är det snart nalle har ett blått hus, favoriten här hemma just nu. Då kanske jag kan blunda lite.

Kommentera

