Fotosession: Ensamma på stranden

 

I söndags kväll åkte vi till Getingberget en sväng. Det var inget roligt väder men det var skönt att komma ut en stund. Stefans förkylning blev ju sämre under helgen men han var så trött på att vara inne.

Igår var han till läkaren igen (det var en vecka sedan han var på akuten) och fick äntligen (!) diagnosen Mykoplasma. En korsning mellan virus och bakterie som ställer till det i luftrören. Det blir bronkit av det och slutar lätt i lunginflammation om man inte är försiktig. Skönt att det inte hann gå så långt i alla fall.
Dessa små gynnare har förmodligen följt med Melina hem från dagis. Men det är väl inte första gången det kommer att hända. Nu väntar vi bara på att medicinen ska göra sitt jobb så att allt kan återgå till normala nivåer igen.

Trots allt som varit upp och ner sista tiden känner jag mig ändå ganska nöjd med tillvaron. Jag har satt igång några projekt och då och då skriver jag en sång. Det brukar betyda att jag mår bra. Annars bubblar de inte upp till ytan.

Ja, just det. Nu undrar kanske mormor och morfar varför i hela friden det var så få bilder på deras barnbarn. Men de kommer här som en bonus!

Kommentera

