Fotosession: Sandlådan

Ikväll tog jag med mig kameran ut till Melina som lekte i sandlådan. Jag tänkte mig att ta ett kort till köksväggen. Och så lyckades jag ta ett höjdarkort! Ett sånt där som jag strävar efter men så sällan lyckas med. Nämligen det här:

Härliga ögon och en riktigt fin bild helt enkelt! Jag blir riktigt stolt att jag äntligen lyckades få till det! Nu ska här experimenteras mera med bländare!
Jag tog många bilder ikväll men för er skull lyckades jag med stor vånda begränsa dem till tio som jag lägger ut här. Du som inte vill se fler bilder kan sluta läsa nu.

Kommentera

