Tripp till Hagfors

På sportlovet tog jag och Melina äntligen bilen och åkte till Hagfors. Izabella och Suzanne hade väntat på oss i flera veckor. De hade båda fyllt år och fick helt olika presenter. Jag tror inte att de hade uppskattat samma saker… Izabella fick två pimpade stolar (som jag tyvärr glömde ta kort på), en till sig och en till Elvis. Jag trodde inte det men Elvis lyckades faktiskt sitta på sin. Duktig vovve! Izabella fick också små kort med bilder på. Dock tror jag det var roligast att kasta ner dem på golvet. Men hon kommer nog på vad som är på dem så småningom.

Izabella är verkligen en liten busunge. Rätt som det var var hon borta. Då hade hon gått och gömt sig och ville att man skulle gå och leta upp henne. Det är enligt henne hysteriskt roligt! Det tyckte Melina också.

Bilresan gick tack och lov bra. Mycket tack vare mora träst och electric banana band. Tack till er – verkligen!

Kommentera

