110111 11:11

Ja, det var idag det. Och det fick vi vara med om. Kul ifall någon föddes idag. Hoppas att talet ett betyder lycka…

Igår kväll kom vi hem igen. Det tyckte lilla fröken var skönt. Först var hon lite mosig. Sen satte hon igång. Hon sprang och sprang och sprang. Skrattade. Grät lite. Sprang ännu mer… Puh! Vi blev trötta bara vi tittade på henne. Jag satte henne vid matbordet där hon länge nöjde sig med att rita på en kartong. Och så hade hon långa utläggningar om livets väsentligheter (klicka här för att se dem). Filmen är några minuter så det är inte nödvändigt att titta på hela. Det låter som hon upprepar sig efter ett tag men det är lite svårt att avgöra.

Glädjande nog har jag upptäckt att filmerna jag filmar med min telefon går att publicera direkt på youtube! Det behövs ingen jobbig konvertering eller nåt. Bara att trycka dit! Det är ju för härligt alltså… Kanske dock ingenting man gör via telefonen. Det blir dyrt det.

Imorse vaknade Melina 5:20. Stod upp i sängen och var upprörd. Hon var ju ensam! Jag tog in henne till oss och tänkte mig lugnt att hon skulle somna bredvid mig. Men nej, det hade hon inte alls lust med. Ha! Så där låg vi och vände och vred på oss fram till sju när vi skulle upp. Kanske sov vi något. Kanske inte. Vem vet…

I varje fall är jag trött i huvudet nu. Det blir inga avancerade övningar ikväll. Jag hade ju tänkt åka och hälsa på svärmor. Det får bli en kort visit.

Kommentera

