Kvällens sötaste pirat

Melina klär verkligen i vad som helst. Så söt är hon.
Kvällens outfit bestod i piratpyjamas och halvansikteskrubbsår. Det tyckte vi matchade bra.
Hon ramlade av en rutchbana ute idag på dagis. Jag tycker nog inte att hon ska få klättra på såna ute men men… Vi var ju inte där så vi kunde säga till direkt. Det är bara att acceptera att årets julkort kommer att bli lite av det ruffare slaget.

Imorgon, eller, jag menar idag, ska vi åka till Mellerud över helgen för att fira mormor som har fyllt år. Det blir trevligt. Egentligen borde jag städa men det får bli till veckan. Det är otroligt så lite tid det blir kvar av dagarna när man jobbar. Det har jag inte vant mig vid än. Det blir lätt lite eftersatt här hemma – men dammutarna frodas och det tycker de är roligt.

Nej, sängen nu. Härligt!

Kommentera

