Nåd!

Det fick jag tio över sex i morse.

Melina vaknade 4.00 och bökade fram till 5.00. Då flyttade jag in henne till vår säng. Efter en stund somnade hon om.

6.00 vaknade hon och tyckte att det var dags att gå upp. Vi har nog aldrig varit mer oense om den saken. Särskilt som jag verkligen behövde sova… Jag vann den kampen. Men det tog en halvtimme-fyrtiofem minuter. Sen fick jag väcka henne kvart över nio.

Men när vi gick upp förstod jag vad problemet var. Borta var vår prydliga tjej. Istället hade jag sovit bredvid ett TROLL! Inte konstigt att det var krångligt.

Lilltrollet

Lilltrollet

Kommentera

