Stampa-i-golvet-glad

Ja, idag stampade jag faktiskt i golvet av lycka. Det var inte för att Melina ignorerade mig även denna dag på förskolans inskolning. Det var inte för att min käraste bror kom och hälsade på mig och Melina. Det var inte när jag såg att det inte var frost så jag slapp skrapa rutorna. Även om alla dessa saker är värt folkets högljudda jubel.

Nej, det var något helt annat.

Min nya telefon.

Den har blixt!
När man tar bilder. På blixtrar det! Det är ju alldeles fantastiskt!
Den är bra på många andra sätt men detta är nog störst. Och att skärmen följer med när man välter på telefonen. Så himla skönt att alltid ha en bra kamera med!

Kommentera

