Att fota eller inte fota

Nej, jag kan inte låta bli. Detta är min och Melinas sista måndag helt för oss själva. Nästa är vi i Mellerud och måndagen därpå börjar inskolningen. Hjälp! Jag vill inte jobba heltid… Tänk allt som jag kommer att missa…

Jag tror det är därför jag fotar extra mycket nu. För att liksom fästa de här dagarna på näthinnan ordentligt. En anledning kan också vara att vi helt enkelt har världens vackraste barn.
Synd bara att kameran inte vill samarbeta med mig. Många av bilderna blir suddiga – särskilt om jag använder blixt – så det är nog bara hälften som jag kan använda. Och då gäller det ju att att själva kompositionen är bra också. Suck säger jag bara.

Men en del fint blev det allt idag. Vi var ute i solen en hel massa. Men jag orkar inte blogga det nu. Det får bli en annan dag. Imorgon är det barnsång och bilbatteriinköp som står på schemat. Fiaten hade laddat ur när vi skulle åka iväg idag. Snacka om snopet! Så det blev inget babysim kan jag säga. Men väl hembakta havrekex. 🙂

Sov så gott!

One thought on “Att fota eller inte fota

Kommentera

