Spara fast man slösar…

Ja, det lyckades jag med i helgen. Jag var på barnbasar på Arkens församlingshem här på Hammarö och på Barnens Katedrals bytardag igår. Jag letade efter skor, sockar, långärmade klänningar och leksaker som låter. Och ja, jag tycker allt att jag lyckades ganska bra. Eller hur? Jag gjorde en liten tjej mycket glad när hon fick ett alldeles eget litet piano…

One thought on “Spara fast man slösar…

  1. Var det den tröjan som passad vår stålflicka bäst. Vilket underbart kap alltså du har känsla för detta. Melina blir så fin och inte kommer hon att frysa heller.
    Kram

Kommentera

