Högt tempo

Ja, jag känner att jag är lite stressad.
Det gick bra att börja jobba i ett par veckor. Men nu börjar det bli svårt att hålla alla detaljer i huvudet… Jag vaknar och tänker på nätterna och har svårt att koppla bort saker. Det är ju full rulle dagen lång. Så fort jag kommer hem vill jag ju umgås med min familj och det där lilla yrvädret kräver sin beskärda del av energin. Det blir aldrig tid för vila längre. Det är så mycket som ska hinnas med. Jag hoppas verkligen att jag vänjer mig.

Och imorgon ska vi ha kalas för Stefan – ett försenat födelsedagskalas. Ska bara städa, handla, röja och pynta först. Sova får jag väl göra när jag går i pension.

Puh.

One thought on “Högt tempo

  1. Hej, du din idé låter ju super! Taggar inför att börja med din, har varit lite datorlös de senaste dagarna, ska försöka vara klar inom en vecka! Ha en grym dag! Kram / Johanna

Kommentera

