Borta bra men hemma bäst

Vi tittar på CSI. Från i måndags.
Skönt att softa lite innan sängen väntar.
Det blev en jätterolig resa till Göteborg! Vi var nog lika trötta allihopa. Men Melina var den enda som somnade på tåget hem. Bilder kommer en annan dag. Ikväll hade jag fullt upp med liten goding som var full i energi!

Jag säger god natt med ett par sånger om kramar! Jag har försökt skriva en sång om att kramas ända sen Melina föddes. Det är ju så mysigt! Men i slutändan blev det två sånger. ”Kom kom” som är lite lugn och go och ”Kramsången” som det är lite fart i. Noter finns på sidan med hemvävd musik ovan.

Sov så gott! Det ska jag göra. Imorgon ska jag uppdatera hemsidor, göra planscher och köra golv. Så det så.

Kommentera

