Vaggvisa till Vilgot

Nu äntligen har jag fått inspelningarna vi gjorde förra veckan. Sååå roligt! Fem låtar hann vi med. Men ikväll orkar jag bara lägga upp en. Den heter ”Gud vakar över mig” (den finns på musiksidan också och där finns också noter för den som vill spela). Denna lilla visa tillägnar jag liten Vilgot. Han är så fin. Hoppas du sover gott till denna. 🙂

Tusen tack Anders för att du lånade ut din fina gitarr och din spelkompetens till mig för några timmar!

One thought on “Vaggvisa till Vilgot

Kommentera

