Det var den dagen det

Jag är sååå trött. Tror jag sov sammanlagt 2:45 inatt. Utspritt över natten. Suck… Därför var jag lite dimmig i huvudet på jobbet idag. Men det förflöt ju ganska bra ändå. Jag lyckades logga in, öppna e-posten och sånt. Men det var jobbigare än jag trodde. Att vara hemifrån alltså. Det gick bra så länge jag var kvar på jobbet. Men på vägen hem gick hjärtat nästan sönder av längtan. Väl hemma krampade hela mitt bröst när jag fick vara där jag ville vara. Hos Stefan och Melina. Tyvärr var hon inte på sitt bästa humör idag. Och det var inte jag heller. Men jag kommer ju inte alltid att vara så här trött.

Men inte trodde jag att det skulle vara så här smärtsamt att börja jobba.
Jag försöker förtränga att jag härmed bara kommer att se Melina mindre och mindre.

Jag är så avundsjuk på dig Stefan…

Kommentera

